första

Då har man börjat skriva mitt första blogg "inlägg" som jag aldrig trodde skulle hända. fick väl inspiration av Rami Shaaban.

var nere i stockholm i helgen med steken och hans bror, var en mycke trevlig upplevelse som man gärna skulle göra om, kanske inte lördagen men jag ska börja följa stekens råd och aldrig dricka shots efter klockan 12, speciellt inte 2 shots...men nog om de, söderstadion behöver jag säga något mer än bästa stämningen och bästa laget i allsvenskan? nu mötte vi iofs ett riktigt dåligt GIF Sundsvall men mål blev de och Charlie Davies var bäst på planen med Erkan Zengin som förvånande nog blev utbytt ganska tidigt i matchen, tycker Tony G tog fel beslut när han bytte ut Zengin och bytte in Sebastion Casto-Tello. Tåget från medborgarplatsen var riktigt grym, nästan i klass med derbytågen som går till råttsunda.

Såg några "kändisar" också, Lasse Anrell och Bajen "tomten" för att nämna några

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0