Tillbaka?

Då var man tillbaka och vart ska man egentligen börja efter två veckors semester, en vecka i cypern och en vecka i Stockholm.
Får väl börja med att de senaste inlägget, highlightsen från matchen mellan Malmö - Bajen blev helt fel från min sida!
Glada nyheter är ju att Geate klarar av Petter Anderssons roll som offensivinnermittfältare i Bajens minst sagt heta mittfält.
Tråkiga nyheter är att Petter Andersson är på väg bort från Allsvenskans hetaste lag just nu!

* * *
Var på plats på Söderstadion den 20 Juli och såg ÖSK hemma men de var ingen riktig höjdare enligt mina ögon, Ljusvattnets Henry var helt klart den mest lysande stjärnan i första halvlek men i paus utgick han pga känningar i låret och ersattes av Carlos Geate som gjorde det verkligen bra ifrån sig med tanke på sin ringa ålder.
Bilder från matchen kommer jag att ladda upp senast lördagkväll!
Åtta matcher utan förlust kan inte kännas bättre än vad det gör nu faktist..

* * *
Alla möjliga bilder både från Cypern och från Stockholm kommer jag att ladda upp i helgen när jag får en bättre uppkoppling!

* * *
Återkommer troligtvis på fredag med nån ointressant analys av något oviktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0