EM

Tyvärr så håller inte det jag lovar, lovade livebloggning på flera av EM's matcher men de har inte blivit som jag har tänkt riktigt.

Sverige - Spanien blev som jag trodde, förlust sa jag innan matchen men med hur mycke vågade jag inte säga. Lite trist för Sveriges del men så är fotboll.
Gick inte väl mycket med Spanien? tycker domaren borde vara lite mindre fan av Spanien och inte blåsa allt till fördel för dom.
Återigen denna Zlatan, Sverige är ingenting utan han. Dock ett skitmål idag men de höll på att ge viktiga poäng.

Hur kan...
...Lagerbäck sätta in Rosenberg?
...Lagerbäck sätta in Källström i 86e minuten?
...Lagerbäck låta Mickael Nilsson spela?
...Daniel Andersson få spela från start?
...Tv4 låta Ekwall få prata i micken under matchen?
...Grekland vara så dåliga?
...Zlatan vara så bra?

* * *



Ska man skratta eller gråta åt grekerna? Två förluster på lika många matcher och turneringen är över för mästarna.
Jag såg tyvärr inte hela matchen mot Ryssland men jag såg målet och de kanske är dags att hitta en ny målvakt med tanke på det där lilla misstaget som gjorde att grekerna fick åka hem tidigt.

* * *
Dags att sova, får återkomma imorgon !

Kommentarer
Postat av: Undrare

Hur fan kan du påstå att inte Mikael Nilsson ska få spela? Han var ju en av matchens bästa spelare? Kan du inget alls om fotboll? Är du dum? Man börjar undra.

2008-06-15 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0