blandat, yran, nhl

Tyvärr har bloggen stått stilla i tre dagar på grund av diverse saker och bilder från helgens aktiviteter finns här under, dock bara bilder från gruppspelet.





* * *


Nattens NHL slutade som jag ville precis som jag vill med Red Wings seger och tyvärr såg jag inte matchen inatt, de enda jag har sett är highlightsen på NHL.com och de jag kan säga från dom highlightsen är att Red Wings vinner hyffsat rättvist, nån som säger annat?
Tacklingen Gary Roberts sätter in på Darren McCarty måste vara en av seriens fetaste!

* * *
De kommer vara tyst på bloggen i en vecka nu för ikväll åker jag till Grekland.
Återkommer kanske med nåt litet senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0