blandade nyheter



Måste väl börja att kommentera denna artikel som finns på Aftonbladet, tycker ändå att hon överreagerar lite väl mycke och dom flesta tjejer vill typ i regel ha större bröst?

* * *

Sen såg jag att Villareal skulle uttnytja opotionen i lånekontraktet som för att dom köper en av dom största publik favoriterna som Bajen nånsin har haft. Riktigt tråkigt för alla Bajen fans och hela fotbolls sverige som mister en profil med Sveriges bästa ramsa!

* * *
En liten rolig sak angående Cristiano Ronaldo var att han aldrig har gjort mål mot Chelsea och man får hoppas att han gör de ikvällens Champions League Final i Moskva.
Blir troligtvis Live-Bloggning ikväll på kvällens match!

* * *
Jag har glömt av och helt enkelt inte haft tid att analysera Red Wings vinst match mot Dallas iförrgår. Mitt tips, att Dallas skulle vinna och ta serien till en sjunde och avgörande blev ju som de blev. Detroit vann med 4-1 och jag fick fel som vanligt.
Om Red Wings ska vinna final serien så håller jag med Lidström i att dom behöver Franzén för att klara av de mot starka Pengiuns.
Den här match serien kommer nog bli den bästa finalserien på många år, Penguins som har förlorat 2 matcher under hela slutspelet och ser oerhört starka ut.
Red Wings känns tyvärr inte lika heta som deras motstånd, dom kan komma att förlora den här serien på grund av att målvaktsspelet och defensiven sviktar till och från.
Hittade ett skönt citat från the frozen moment på nhl.com
"The Red Wings and Penguins begin their battle for the Holy Grail of hockey on Saturday night when Detroit hosts Pittsburgh in Game 1 of the Stanley Cup Final (8 p.m. ET, VERSUS, CBC, RDS)"

* * *
Återkommer senare ikväll just innan CL finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0