Man utd, Murray och lite NHL



Kan inte vara kul att heta Andreas Isaksson idag, 8 insläppte mål idag och troligtvis hans match i City tröjan.
Inte bara "isak" som kan ha gjort sin sista match, Mr. Sven Göran Eriksson kan ha gjort sin sista match också.
Glory Glory Man United måste man ju säga en dag som denna, Ronaldo och Giggs blev stora matchvinnare för United borta mot Wigan på JJB Stadium.
Tungt för Chelsea, först får man John Terry skadad sen får man bara 1-1 hemma mot Bolton men de spelade ingen roll för United vann.

* * *


Doug Murray är typ bäst, skön inställning till hockey. Håller verkligen med om att de kanske kunde vara en 2a för interference men knappast Match Penalty.
Strålman är fortfarnade veckans andra man efter att ha kramats lite med Kovalchuk.
Men nu väntar Tjeckien om dryga kvarten och jag hoppas att Sverige vinner, men 5 backar funkar inte. Både Strålman och Murray är avstängda och Jönsson är skadad, kan bli jobbigt mot skickliga Tjecker.

* * *
Har inte orkat analysera lördagens NHL men Red Wings vann med 2-1 och Zetterberg gjorde ett riktigt snyggt slagskottsmål och avgjorde tillställningen hemma i The Joe.
Men inatt väntar ännu en match i Mellon Arena i Pittsburgh. Om mitt internet fungerar kommer jag följa den tillställningen samtidigt som jag följer Sverige - Tjeckien på Tv6.

* * *
Vi hörs i pausen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0