Total lycka!


Total lycka kontra TOTAL besvikelse!

Champions League finalen igår var en händelse rik historia och båda lagen bjöd upp till fest.
Drogba borde byta klubb med tanke på hans slag på Vidic och fansen lär väl inte vara så jätte glada på honom.
Uniteds mål är av högsta världsklass, Scholes och Brown på kanten snurrar upp Chelsea backlinjen så de stänker om de sen slår Brown in bollen perfekt till Ronaldo som bara behöver nicka in bollen i borte hörnan.
Hur kan arrangörerna vattna planen så jävla mycke innan matchen? Van der sar ramlade först vid 1-1 målet och senare i förlängningen halkar han en gång till men bollen gick som tur över målet.
Ryan Giggs blev historisk också, mest matcher i CL tror jag de var, en match mer än Sir Bobby Charlton..de är stort!

* * *
De känns jätte rättvist att jag inte har spanska kurs prov som vissa andra har..hoppas du njuter!
Jag har känt mig jätte dum hela veckan, vet inte varför men så är de!
Återkommer troligtvis senare ikväll efter brännbollen!


Kommentarer
Postat av: okänd

jag njuter!!!!!

2008-05-22 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0