tråkig sport dag

Jag måste sluta ljuga om att jag återkommer senare på kvällen, skrev igår att jag skulle återkomma efter semi finalen i eurovision song contest men de lyckades jag inte göra!
Men som ni kanske vet så gick Sverige vidare hyffsat enkelt och fick en drömlottning enligt dom så kallade experterna, vilket man kan tycka är bra.

* * *
Inte så mycke att rapportera från sportens värld från igår förutom att Sveriges EM motståndare vet vart Fredrik Ljungberg är skadad och de är väl ingen jättestor nyhet va?

* * *
Dagens "stora" nyhet på Sportbladet är att Robert Laul har testat landslagets kostymer till EM i Schweiz & Österike i sommar.

* * *
Får se om jag skriver något ikväll men på lördag kommer jag definitivt skriva med tanke på att Stanley Cup finalen drar igång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0