Nattens nhl



3-0
till Red Wings och de var en välförtjänt vinst måste jag såga, själv såg jag bara fram till 2-0 målet sen orkade jag inte se mer men de jag fick se vara att Holmström ska verkligen tackla andra spelare men en spelare som ska tackla är Kronwall som iprincip manglade Ruutu redan efter 4 minuter.
Holmströms mål var egentligen Zetterbergs men "homer" var där och petade in pucken på mållinjen, pucken hade nog gått in ändå även om inte "homer" hade varit där och petat.
3-0 målet var en riktig delikatess från Filpula och Franzén, elegant passning från Franzen till Filpula som gör en "inside - outsider" på Letang som är helt borta och Fleury har inte ens chans att ta pucken.
Nu vänder serien till Pennsylvania och Pittsburgh för två matcher där.

* * *
Återkommer nog senare ikväll med bilder från kvällens studentbal !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0