blandning


Marc - Andre Fleury och Martin Biron skakar hand efter Penguins 6-0 vinst igår.

Måste be om ursäkt för att jag har varit lite inaktiv senaste dagarna, skulle som sagt ha live bloggning på två matcher men inte ens ett sammandrag har jag skrivit och de är lite dåligt.

* * *
Pengiuns var flera nummer förstora för Flyers igårdagens femte match i Eastern Conference Final. Kimmo Timonen spelade men de hjälpte föga för Flyers som torskade med hela 6-0 i Mellon Arena.
Och för er som vill se hur Crosby njuter av att vara lagkapten så klicka på bilden här under.


Nattens match i Dallas kommer inte bli någon rolig historia för dom röda från Detroit, tror att Stars kommer vinna ikväll men jag har väl fel som vanligt.
Läste på aftonbladet att den 35 årige busen Chris Simon är tillbaka men inte i NHL utan i ryska bottenlaget Vityaz Podolsk. Och hela artikeln hittar ni här.

* * *
El super Zlatan måste man väl säga även om man ville att Roma skulle ta hem titeln i Italien.
Har inte sett matchen personligen så jag kan inte uttala mig om hur bra Zlatan var i sista matchen, tror knappast han är kvar i Inter efter EM om jag ska vara riktigt ärlig.

* * *
Måste återkomma senare ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0