självmål x2

Måste börja med att visa highlightsen från Ryssland - Schweiz, Schweizarna lyckades göra TVÅ självmål och de andra var en riktig snygg balja, båda självmålen och lite andra highlights från matchen finns att se här under men de är tyvärr inget ljud.
Matchen vann ryssarna med 6-3.



* * *
Nattens NHL slutade inte som jag hade trott utan att Dallas med Loui Eriksson i spetsen vann med 3-1 men jag kan inte förstå hur domarna kan döma goaltender interference på Holmström i läget 0-0 i första perioden. Jag förstår Datsyuk att han är förbannad över domslutet.
Zetterberg gjorde inte allt förvånande Red Wings mål och ligger just nu delad etta med Crosby i poängligan.
Frazén leder fortfarande mål ligan men har inte spelat dom senaste matcherna pga en huvudskada om jag inte minns helt fel.

* * *
Sitter som vanligt och läser Per Bjurmans NHL blogg och de är mycke intressanta saker som sägs i den bloggen.

* * *
Återkommer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0