ointressant och intressant

Vem bryr sig egentligen om en träningslandskamp mellan Sverige och Slovenien? kan ju bara vara Robert Laul och dansken Lundh på fotbollskanalen...
Det enda jag glädjer mig åt är att ex bajarna(Stoor och Kennedy) får spela.
Det känns fortfarande lika pinsamt när Daniel Andersson och Anders Svensson är på planen, man skäms fortfarande lika mycket.
Går man inte på fotbollskanalen.se nu så ser man en explosion av bilder på Zlatan, ungefär 80% av alla bilder som finns på sidan är Zlatan med på..

* * *
Oerhört trevligt att läsa Per Bjurmans blogg, man sitter och väntar till nästan inlägg kommer, så bra är den faktist!



Red Wings mot Penguins i Detroit och jag hoppas att denna drabbning kommer sluta likadant som förra matchen, jag har någonting emot Pens men jag vet inte riktigt vad bara.
Som ni ser på bilden och det jag har skrivit tidigare så är Johan Franzén tillbaka i laget men jag har inte hunnit eller orkar ta reda på vilka hans kedjekamrater kommer vara, lite dåligt av mig jag vet.
Såg nu på NHL.com att den gammle Chris Chelios är stryken ur laget.
Hoppas man får se någon fin tackling från Kronwalls sida den här matchen också!

* * *
Kommer tyvärr inte bli någon live bloggning inatt, är alldeles för trött men jag kommer se åtmindstone första perioden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0